صفحه اصلی
شماره تماس های ضروری
سیستم جامع نامه نگاری
سیستم جامع نامه نگاری (لینک اینترنتی)
اتوماسیون انبار کالا
اتوماسیون انبار کالا(اینترنتی)
نمایشگاه مجازی خودکفایی
تضمین کیفیت
روابط عمومی
تماس با ما
محصولات
معرفی واحد تضمین کیفیت در کلیه سازمان های صنعتی واحد تضمین کیفیت از جمله واحدهای استراتژیک بوده که عهدهدار صیانت از اعتبار و آوازه آن شرکت است. وظایف این واحد در کلیه مراحل تولید از مراحل تولید و ساخت کالا تا رسیدن محصول به دست مشتری نهایی و حتی پس از آن نیز ادامه می یابد. اولین گام در راستای ابقای سازمان در شرایط پیچیده اقتصاد امروز، استقرار و پیاده سازی سیستمهای مدیریت یکپارچه میباشد. واحد تضمین کیفیت فعالیتهای خود را مطابق با الزامات سیستمهای مدیریت (Management Systems) برنامهریزی و اجرا مینماید و در راستای راهبرد کیفی سازمان اهداف کلان و خرد را تعریف نموده و در جهت دستیابی به این اهداف اقدامات برنامهریزی شده را به مرحله اجرا در میآورد. واحد تضمین کیفیت شرکت پتروشیمی لرستان به عنوان متولی استقرار سیستمهای مدیریت و استانداردهای بین المللی در سال 1394 تشکیل و شروع به فعالیت کرد. وظایف و مسئوولیتهای واحد تضمین کیفیت وظایف: 1- مشارکت در تدوین خط مشی و استراتژهای سازمان، از طریق تحلیل نقاط ضعف و قوت سازمان 2- کنترل و پایش برنامههای عملیاتی جهت تحقق اثربخشی خط مشی، اهداف و استراتژهای سازمان 3- شناسایی و طرحریزی فرآیندهای سازمان جهت پایش و اندازهگیری آنها 4- تحقق، شناسایی، پیشنهاد و مشارکت دراجرای ابزارهای نوین مدیریتی متناسب با نیازمندی ها و استراتژیهای سازمان 5- شناسایی و اعلام نیازمندیهای آموزشی در چارچوب اجرا و نگهداشت سیستمهای مدیریتی 6- برنامهریزی جهت تنظیم برنامه و برگزاری ممیزی و ارزیابیهای اثربخش فرآیندهای سازمان در چارچوب سیستمهای مدیریتی 7- کنترل و پایش عدم انطباقهای سازمانی ناشی از ممیزیها و نظارت بر فعالیتهای مربوطه جهت رفع آنها 8- شناسایی و صدور اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و نظارت بر فعالیتهای مربوطه جهت انجام اثربخش آنها 9- ایجاد ارتباطات موثر با مسوولان فرآیندها در چارچوب شناسایی و بهکارگیری ابزارهای مناسب جهت تجزیه و تحلیل دادههای مربوط به فرآیندها و ارائه پیشنهادات سازنده 10- ارتباط موثر با رییس HSE به منظور حصول اطمینان از رعایت الزامات سیستمهای مدیریتی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست 11- طراحی و تهیه گزارشات مدیریتی و فرآیندی متناسب با سیستمهای مدیریتی 12- سرپرستی کارشناسان مربوطه شامل برنامهریزیهای کاری، نظارت بر عملکرد و تامین منابع و رسیدگی به مشکلات احتمالی 13- کنترل و حصول اطمینان از اینکه الزامات قانونی و صنفی در رویههای سازمان اعمال شده است مسئولیتها: 1- مسوولیت پیگیری و گزارش دهی انجام به موقع و اثربخش اقدامات سازمان در چارچوب خط مشی، اهداف و استراتژیها 2- انطباق طراحی فرآیندهای سازمان بر اساس استراتژیها ، اهداف و برنامههای سازمان 3- عدم وجود تناقض در رویههای تدوین شده 4- صحت اطلاعات ارائه شده گزارشات 5- حصول اطمینان از انطباق عملکرد فرآیندها با الزامات طرحریزی شده